Nieuws

22
juli
2016
Karlijn De Bruijn

Een dag in het Dal Segno ontwikkellab …

Image 1

… kan niet beginnen zonder een rondje drank. Nee geen alcohol, maar een goede bak koffie om de ogen te openen en de interne motor aan te jagen. Soms ook om warmte te creëren in de vroege winterochtend of om het gesprek te starten.

Een ritueel dat voor veel mensen herkenbaar is, op kantoor of thuis, doordeweeks of in het weekend, met een krant of de iPad, met een koekje of een beetje suiker en melk. Een ritueel dat gedurende de dag wordt herhaald, omdat je een oppepper nodig hebt of omdat je een goed gesprek gaat voeren

Koffie is al eeuwen lang een sterk merk. Dit zwarte goud staat voor ons centraal in het sterker maken van ons merk en onze klantrelaties.

Een goede kop koffie is essentieel voor het draaien van onze interne motors en daarmee ons ontwikkellab. Zo uniek als Dal Segno is, zo uniek moet ook onze koffie zijn. Uiteraard met een vleugje puur, een deskundig gekozen aroma en de nasmaak die de ondernemende geest stimuleert

Koffie staat voor ons synoniem voor ontmoeten, ontdekken, energie en een goed gesprek. Het is voor ons daarom een sleutel voor afspreken met onze klanten en prospects, het verwelkomen van gasten in ons ontwikkellab in Culemborg.

We creëren een warme, pure herinnering aan Dal Segno en willen een goede nasmaak meegeven aan iedereen die Dal Segno ‘aanraakt’. Een zuivere en eerlijke nasmaak staan in ons werk en onze projecten hoog in het vaandel. We kiezen daarom voor eerlijke koffie, ambachtelijk en op maat voor ons gebrand.

Kom jij binnenkort een bakkie bij ons doen?

Wij zijn op zoek naar marketeers met lef! Kom naar onze ontwikkelsessie op woensdag 21 september 2016. Kijk voor de vacature en meer informatie op http://www.klantwaardemakers.nl/

Onze lekkere en duurzaam geproduceerde koffie halen we bij Spot On Coffee Roasters in Amsterdam: http://spotoncoffeeroasters.nl/


Tags: klantbeleving, klantwaardestrategie, koffie, marketing, strategie, waarde voor de organisatie,
 
Logo Header Menu