Nieuws

10
november
2014
Dal Segno

Dal Segno event: Morgen is vandaag!

Dal Segno event

Toekomst en realiteit in klantbediening en klantbeleving

Vragen als ‘wat is uw definitie van de klant?’ en ‘welke bijnamen heeft u voor de klant?’ lijken op papier heel eenvoudig te beantwoorden. Maar toch moesten 30 oktober alle gasten van ‘Morgen is vandaag’ hier goed over nadenken. We zouden kunnen stellen dat de klant richting geeft en we moeten durven en doorpakken op de thema’s van vandaag en morgen. Maar met welke trends en ontwikkelingen moeten bedrijven vandaag de dag rekening houden? Dit thema vormde de basis voor het Dal Segno event op donderdag 30 oktober. En natuurlijk vierden we ook het eerste lustrum van Dal Segno!

Inspirerend en interessant

Het verhaal en conclusies van trendwatcher Carl Rohde heeft de aanwezigen aan het denken gezet over de houdbaarheid vande huidige klantbedieningsconcepten. Jan van de Berg en zijn gezelschap heeft ons een spiegel voorgehouden: wat is de relatie met onze klant, hoe werken we samen met onze klant, waarom doen we wat we doen, en is daar eigenlijk veel in veranderd?

Na het inhoudelijke programma hebben we met alle aanwezigen een glaasje gedronken en een hapje gegeten om het 5 jarig bestaan te vieren.

Morgen wordt vervolgd

In 2015 organiseren we een drietal kleinere bijeenkomsten. Tijdens deze bijeenkomsten wordt op een specifiek onderwerp ingegaan en is het de bedoeling dat aanwezigen met elkaar de dialoog aangaan, ervaringen uitwisselen, van elkaar leren en elkaar inspireren. De voorbereidingen hiervoor zijn gestart. De eerste bijeenkomst zal begin 2015 plaatsvinden. Houd onze website in de gaten voor meer nieuws op dit vlak!


 
Logo Header Menu