Klantwaarde sturing: meer dan NPS en CES

“Ik weet dat de helft van mijn reclamebudget weggegooid geld is. Het probleem
is dat ik alleen niet weet welke helft.” –  W.H. Lever (één van de grondleggers van Unilever)

Sturing op klant-, medewerkers- en bedrijfswaarde

Sturingkit v1.0

Onze adviseurs versterkten de sturing voor

NN zilverenkruis SNSlogo_KCSING

Tooling voor waarde creatie

Groeimodel
klantwaarde-sturing

Er is geen one-size-fits-all model voor klantwaarde sturing. Sector, strategie en organisatiemodel hebben grote invloed. Maar zeker ook de ervaring die een organisatie heeft met sturing op klantwaarde. Positie- en doelbepaling vormen het startpunt voor het ontwikkelpad.

Referentiemodel verantwoordelijkheden

‘Wie doet wat’: een simpele vraag maar toch zelden sluitend beantwoord in het geval van klantwaardesturing. Wij werken met een model waarin we noodzakelijke activiteiten hebben toegewezen. Afhankelijk van uw managementcultuur passen we aan en valideren de volledigheid en werking.

Inspiratiesessies klantwaardesturing

Hoe komen we los van het denken in campagnes, KTO, NPS of business changing propositie ontwikkeling? Ga de confrontatie aan! Laat zien hoe de klant uw activiteiten waardeert. Dat de klant andere zaken verwacht.
Raak geïnspireerd door de mogelijkheden die consequent klantwaardegericht handelen u biedt.

Indicatoren-
afval

Klantwaardesturing betekent keuzes maken. We kunnen niet tegelijkertijd naar links en naar rechts sturen. Afhankelijk van uw klantwaardestrategie en –bediening selecteren we de indicatoren. Maar vooral nemen we afscheid van indicatoren die er niet meer toe doen. En we sluiten uiteraard de regelkring

Logo Header Menu