Cases

“Dal Segno streeft naar langetermijn-relaties met haar opdrachtgevers. Wij maken klantwaarde op een unieke manier. Sommige klanten passen daar niet bij. Of anders gezegd: onze werkwijze past niet altijd bij de klantverwachting. En dat is goed, zolang de keuze maar bewust gemaakt wordt. ” – Dal Segno

Cases

Philips Lighting

Binnen de Philips Lighting is het proces en klantcontact omtrent de identificatie en kwalificatie van leads en overdracht naar de salesorganisatie zeer divers georganiseerd in de verschillende landen en kanalen. Dit zorgt ervoor dat een deel van het verkooppotentieel onbenut blijft. De vraag is nu hoe het lead management proces en het bijbehorende klantcontactmodel eruit ziet waarbij het verkooppotentieel beter wordt benut en de klanttevredenheid verbetert.

Bekijk deze case
Klant Contact Services

Klant Contact Services (100% dochter Achmea) wil zich onderscheiden door echt ruimte voor contact met de klant te creëren en flexibele oplossingen voor opdrachtgevers te realiseren. Klant Contact Services heeft de sterke ambitie om de dienstverlening uit te breiden en de kwaliteit verder te verhogen.

Bekijk deze case
Nationale-Nederlanden Bank

De beleving van klanten komt steeds meer centraal te staan bij het optimaliseren van de producten en diensten van Nationale-Nederlanden bank. Hierbij is het de uitdaging de klantbeleving gericht positief te beïnvloeden passend bij de klantbelofte. De vraag is nu hoe de medewerkers van de afdeling proces- en ketenmanagement de klantbelofte op een correcte wijze doorvertalen in de rest van de organisatie en hen meenemen in het denken vanuit de klant.

Bekijk deze case
Achmea divisie Zorg & Gezondheid

De divisie Achmea Zorg & Gezondheid is een maatschappelijk betrokken, toonaangevende en innoverende zorgverzekeraar. Vanuit deze gedachte wil het kunnen sturen op klantwaarde. Hoe kan de afdeling Klantcontact Ondersteuning van Achmea divisie Zorg & Gezondheid het sturen op klantwaarde niet alleen ondersteunen maar ook een adviserende rol innemen met betrekking tot de implementatie in de klantcontact omgeving?

Bekijk deze case
Nationale-Nederlanden Bank

Nationale-Nederlanden wil zich positief blijven onderscheiden in een markt waarin een lage prijs de boventoon voert. Klantbeleving moet de USP worden van de organisatie. De vraag is nu hoe Nationale-Nederlanden bank zichtbare en merkbare verbeteringen op het gebied van klantbeleving kan blijven initiëren met een gezonde klantwaardebalans.

Bekijk deze case
Alfam Consumer Credit

De markt voor autoverkopen staat al enkele jaren onder druk waardoor dealer(holding)s zich met moeite staande weten te houden en in sommige gevallen zelfs faillissement aanvragen. Hoe kan Alpha Credit Nederland haar positie met betrekking tot autofinancieringen uitbouwen in Nederland?

Bekijk deze case
Gemeente Westland

De Gemeente Westland wil als organisatie klantvriendelijker en klantgerichter te werk gaan. De kaders omtrent de verschillende regelingen en bijbehorende processen is echter zeer complex. De vraag is nu hoe de gemeente Westland de ogenschijnlijke paradox tussen het verhogen van de kwaliteit van dienstverlening en het besparen van kosten kan doorbreken.

Bekijk deze case
Dienstverlenende organisatie in de verzekeringsbranche

Onze opdrachtgever uit de verzekeringsbranche heeft een idee om de zoektocht naar verzekeringen eenvoudiger en eerlijker te maken. Sluit dit idee goed genoeg aan bij wat verschillende klantgroepen willen en heeft de organisatie in huis wat nodig is om dit met voldoende financieel resultaat in de markt te zetten?

Bekijk deze case
ING

ING wil haar positie op de intermediaire hypotheekmarkt aanzienlijk verbeteren. Na een reeks korte termijn maatregelen waarmee het dalende marktaandeel gestopt is en achterstand is ingelopen, is nu de vraag hoe met onderscheidende proposities ING koploper kan worden.

Bekijk deze case
Logo Header Menu