TrendQuest

“Innovaties en vooruitstrevende marketing gebaseerd op consumententrends?”

Onze TrendQuest helpt de juiste keuzes te maken

Wat is de TrendQuest dan?

De TrendQuest is een creatieve workshop waarmee op een eigentijdse wijze kennis wordt gemaakt met de laatste consumententrends én waarbij we gezamenlijk de relevantie bepalen. We starten de workshop met een interactieve reis langs de trends en nemen de deelnemers mee langs inspirerende cases. Daarna helpen wij om gezamenlijk keuzes te maken in deze trends en prioriteren we deze door een top 5.

Want de wereld verandert…

…het laatste decennium veel sneller dan daarvoor. Technologische ontwikkelingen nemen een vogelvlucht. Klanten hebben de touwtjes in handen. Nieuwe spelers komen op en veranderen de spelregels. Organisaties met een lange geschiedenis vallen om.


Trend - remapping

Categorie - organisatie

En dat zorgt voor keuzestress…

…want welke trends spelen er bij verschillende klanten en bij concurrenten, en waar moet je op inspelen? Hoe weet je dat je de juiste keuzes maakt? Het uitzetten van een goede marketingstrategie en het ontwikkelen van de juiste innovaties is een uitdaging!


 

Gelukkig is hulp onderweg!

Met de TrendQuest bieden we een inspirerende sessie die echt leidt tot keuzes. Keuzes die input zijn voor je trendproof marketingstrategie én innovaties! Want we maken van jullie “TrendHeroes”, om die dingen te doen die jullie klanten in de (nabije) toekomst van jullie verwachten!
Trendquest team

TrendHeroes hebben…

…na de TrendQuest heel veel energie maar ook:

  • Een beeld van de innovatie in de eigen organisatie.
  • Inzicht in consumententrends.
  • Gedragen trendselectie en focus.
  • Een team met gelijkgestemden.

En daarna kunnen ze…

…starten met het doorvertalen naar innovaties en marketing. Maar deze vragen zullen dan ook beantwoord moeten worden.

  • Welke kansen bieden deze trends nu echt?
  • Welke succesvolle proposities passen hierbij?
  • Wat is de impact op de organisatie?
  • Wat is er verder nog nodig om de ideeën succesvol te realiseren binnen de organisatie?

De ervaringsdeskundigen zeggen…

  • “Leuk, informatief en goed interactief!”
  • “Gave voorbeelden, goede materialen.”
  • “Outside-in moment.”


unicef

Nieuwsgierig geworden?

Neem contact met ons op voor meer informatie. Onze eigen TrendHeroes vertellen graag meer over de mogelijkheden.

Logo Header Menu